Бенефіціар Сергій

Попередньо до юристів Громадської організації "Країна вільних людей" уже надходили скарги від переселенців, яким при проходженні фізичної ідентифікації "наполегливо пропонували" оплатити додаткові послуги в банку, а іноді і просто вимагали оплатити послуги для проходження фізичної ідентифікації. Така ж історія трапилася в Краматорську з героєм нашого посту - Сергієм. Він звернувся до філії Ощадбанку в Краматорську по вул. Курченко, 10 для проходження фізичної ідентифікації як переселенець. Працівник відділення запропонувала оплатити послугу в розмірі 30 грн., або, в іншому випадку, він не отримає послугу по ідентифікації. На вимогу надати мотивовану відповідь про підстави такої вимоги з посиланням на нормативну базу або внутрішній документ Ощадбанку, клієнту відмовили. Аналогічну суму працівник банку вимагала у інших внутрішньо переміщених осіб, які перебувають в черзі для проходження фізичної ідентифікації. Для того, щоб уникнути скандалів і не затримувати чергу, Сергій все ж сплатив необхідну суму в розмірі 30 грн., про що свідчить надана квитанція, в якій одержувачем коштів вказано «Будинок Страхування» без вказівки призначення платежу. Однак Сергій не звик просто так здаватися і за допомогою юристів з ГО «Країна вільних людей» звернувся до відповідної філії з письмовою заявою з вимогою роз'яснити: на яких підставах і згідно яким нормативно-правовим актом або внутрішнім розпорядженням у нього вимагали грошові кошти?! В результаті - Сергію повернули суму, яку вимагали раніше, у відповіді вказавши, що "співробітником банку було запропоновано оформлення страховки ПрАТ СК «Будинок Страхування», на що Ви дали згоду". При цьому в листі також зазначається, що "для уникнення конфліктних ситуацій з працівниками постійно проводиться робота щодо культури обслуговування клієнтів та дотримання принципів Кодексу корпоративної етики АТ "Ощаданк".