84333, м. Краматорськ, вул. Транспортна, 20. Юридична адреса: м. Київ, проспект Голосіївський, 100\2. Філіал: м. Львів, вул. Манастирського, 2-19

Графік роботи: Понеділок - П'ятниця з 09:00 – 16:00 (перерва 13:00-14:00) Гаряча лінія з питань гуманітарної допомоги: (095)-486-54-01 ngo.kvl.office@gmail.com

Магазин «Галина», c.Нижнє. Проект “Покращення продовольчої безпеки та засобів життєзабезпечення вразливих груп населення та тих, що постраждали від конфлікту на Донбасі”

Проект “Покращення продовольчої безпеки та засобів життєзабезпечення вразливих груп населення та тих, що постраждали від конфлікту на Донбасі”

Магазин «Галина», c.Нижнє

Кореневич Галина Василівна, підприємець, власниця магазину «Галина» в с. Нижнє, розташованому на лінії розмежування.

Даний проект став 2-м ваучерним проектом, реалізованим ГО «Країна вільних людей», в якому Галина брала участь.

Ми запитали в неї, чи змінився її підхід до отоварювання бенефіціарів в рамках проекту та чи, можливо, з досвідом були розроблені якісь дієві практики щодо отоварювання бенефіціарів з обмеженими можливостями, наприклад, або як запобігати чергам в магазині в перші дні, коли бенефіціарам нараховується ваучер, тощо.

«Так, — посміхається Галина, — в нас вже існує дієва стратегія щодо реалізації ваучерних проектів.

Перш за все треба зрозуміти, на які товари буде найбільший попит серед бенефіціарів, а потім завозити самі ці групи товарів. Бо люди очікують, що в них буде свобода вибору на суму ваучера, як то дозволяють умови проекту, і магазин ні в якому разі не має їх в цьому обмежувати. Але оскільки кількість бенефіціарів є досить великою, то я як підприємець не можу також ризикувати і завозити у великій кількості ті групи товарів, які не матимуть попиту серед бенефіціарів. Тому перш ніж почати отоварювати бенефіціарів за ваучерами, я кожному з них телефоную, або запитую, коли вони приходять до магазину,  в чому саме вони потребують.

Так, цього разу, за підсумками проведення оцінки потреб людей, виявилося, що найбільший попит є на такі звичайні продукти, як цукор, масло та борошно. Кілька бенефіціарів замовили кухонний інвентар і ковдри».

  • Шановна Галина Василівна, оператор гарячої лінії ГО «Країна вільніх людей» зафіксував велику кількість подяк щодо обслуговування в Вашому магазині. Багато бенефіціарів телефонували і розповідали, що у Вас для кожного є індивідуальний підхід. Можете поділитися, в чому він полягає?
  • Більшість бенефіціарів літні люди, які в силу віку або захворювань не вміють користуватися мобільними телефонами, не можуть читати смс, в яких нараховується ваучер та приходять паролі на покупки. Але для наших продавців це не проблема, вони залюбки допомагають кожному, в кожного запитують про те, що він хотів би купити та приділяють стільки часу, скільки потрібно кожній людині. Деякі бенефіціари взагалі не в змозі прийти в магазин. Тоді Дмитро – (син Галини Василівни) — здійснював отоварювання на дому. Він приїжджав до бенефіціара за списком продуктів харчування і товарів гігієни, а потім привозив зібраний пакет товарів бенефіціару додому. Люди похилого віку зі сльозами на очах дякували за те, що їх не забувають і допомагають. Взагалі, дуже приємно бачити, що в проект було відібрано дійсно вразливих  бенефіціарів – я як місцевий житель дуже добре це відчуваю.
  • Чи допомогла участь в проекті особисто Вам та Вашому бізнесу?
  • Так, звісно! Нещодавно завдяки отриманому доходу вдалося купити броньовані двері в підсобне приміщення. Ми змогли розширити асортимент товарів, на деякі навіть трохи знизити ціну. Також знайшли для себе декілька більш вигідних постачальників товарів.
  • Як Ви вважаєте, в чому найбільший секрет вашого успіху?
  • У нас немає ніяких секретів, є бажання допомагати людям, уважне ставлення до потреб покупців, турбота і прагнення розвиватися. І ми дуже вдячні і ГО «Країна вільних людей», і «Тріангль», і Міністерству закордонних справ Франції за участь в цьому проекті.

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *