84333, м. Краматорськ, вул. Транспортна, 20. Юридична адреса: м. Київ, проспект Голосіївський, 100\2. Філіал: м. Львів, вул. Манастирського, 2-19

Графік роботи: Понеділок - П'ятниця з 09:00 – 16:00 (перерва 13:00-14:00) Гаряча лінія з питань гуманітарної допомоги в рамках проекту "Папа для України": (095)-486-54-01 ngo.kvl.office@gmail.com

Бенефіціар Сергій, Проект «Юридична приймальня»

Попередньо до юристів Громадської організації «Країна вільних людей» уже надходили скарги від переселенців, яким при проходженні фізичної ідентифікації «наполегливо пропонували» оплатити додаткові послуги в банку, а іноді і просто вимагали оплатити послуги для проходження фізичної ідентифікації.

Така ж історія трапилася в Краматорську з героєм нашого посту — Сергієм. Він звернувся до філії Ощадбанку в Краматорську по вул. Курченко, 10 для проходження фізичної ідентифікації як переселенець. Працівник відділення запропонувала оплатити послугу в розмірі 30 грн., або, в іншому випадку, він не отримає послугу по ідентифікації. На вимогу надати мотивовану відповідь про підстави такої вимоги з посиланням на нормативну базу або внутрішній документ Ощадбанку, клієнту відмовили.

Аналогічну суму працівник банку вимагала у інших внутрішньо переміщених осіб, які перебувають в черзі для проходження фізичної ідентифікації.

Для того, щоб уникнути скандалів і не затримувати чергу, Сергій все ж сплатив необхідну суму в розмірі 30 грн., про що свідчить надана квитанція, в якій одержувачем коштів вказано «Будинок Страхування» без вказівки призначення платежу.

Однак Сергій не звик просто так здаватися і за допомогою юристів з ГО «Країна вільних людей» звернувся до відповідної філії з письмовою заявою з вимогою роз’яснити: на яких підставах і згідно яким нормативно-правовим актом або внутрішнім розпорядженням у нього вимагали грошові кошти?!

В результаті — Сергію повернули суму, яку вимагали раніше, у відповіді вказавши, що «співробітником банку було запропоновано оформлення страховки ПрАТ СК «Будинок Страхування», на що Ви дали згоду». При цьому в листі також зазначається, що «для уникнення конфліктних ситуацій з працівниками постійно проводиться робота щодо культури обслуговування клієнтів та дотримання принципів Кодексу корпоративної етики АТ «Ощаданк».

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *